Birkaç sefer uğramama rağmen bir türlü kendisiyle karşılaşamamıştım. Tabii bunda tek başına gelip görmeye çalışmanın da etkisi var :) Tabii ki yardımıma Kelaynakçı Mustafa Bey koştu. Onun yardımıyla hem tecrübelerinden faydalanırken hem de bu kuşu gözlemleme ve çekme fırsatım oldu. Sonsuz teşekkürler.