Gölbaşı Ankara DSi Sel Kapanı bölgesinde 2025 Mayıs ayında fotoğrafı çekmiştim. Bu bölgede bir çok tür konaklıyor besleniyordu.O zaman sular epey azalmıştı ve buna üzülmüştüm. Şimdi tamamen kurumuş durumda çöl gibi. Şimdi çok üzgünüm.