Çok teşekkür ederim Kenan hocam. Detay konusunda haklısın. İçime çok sinen bir fotoğraf değil netlik anlamında. Hani bazı fotoğrafların Raw ını açınca nettir ya işlemeye bile gerek kalmaz bu onlardan değil :) Raw hali de iyi değil çok. Noise gidermeyi topaz dan otomatik yapıyorum ama çok topaz kaynaklı olduğunu sanmıyorum. Işık biraz soldan ve tepeden geliyordu, F5 diyafram değeri de belki olumsuz etkliyor.