2022 yılında cambaz kartalın Sinop\'a geldiğini duyunca çok heyecanlanmıştım çünkü o tarihlerde günübirlik Sinop gezisi planlıyordum. Neticede kuş hala oradayken gidebildim. Malesef berbat bir hava vardı. Kuş için ayırabileceğim 2-3 saat dışında zamanım da yoktu. Derken kuş gözüktü. Etrafında onu kovalayan saz deliceleri, kargalar filan da vardı. Malesef kötü hava ve kuşun yaklaşmaması bundan daha iyi kareler almama izin vermedi. Ben oradayken Mehmet Zenginer Bey de geldi. O da benzer kareler aldı. Ama ertesine kalıp çok daha iyi belirgin tür tanımı almaya daha uygun kareler alabilmiş. Bu karenin tür tanımı almasının zor olduğunun farkındayım. Ancak bireyin aynı siluet, aynı yenik telekler, aynı çizgiler ve benzeri niteliklerden dolayı bir umut şansımı denemek istedim. Bir daha ne zaman gelir Allah bilir.