Terek için gittiğimiz kuş cennetinde karşılaştığımız kaşıkgaga büyük ihtimalle yemeğinde yürek yemiş olduğunu düşündürttü bize:))) Çok cesaretliydi ve 3 metre kadar mesafemiz olmasına rağmen bizi hiç umursamadı diyebilirim.