Fransızca \"Hanımefendi\" anlamındaki adının hakkını veren bir güzellik... Alana öğle saatlerinde vardığım ve fazla da yaklaşamadığım için kötü bir kayıt oldu. Ne diyeyim... Hanımefendi zaten bana karşı oldum olası nazlıydı. :)