Güzeller güzeli Çütre sesiyle güne başlamak... ve yaşadığımız dünyanın ne kadar kutsal bir yer olduğunu hatırlamak... çıkarttığı o melodik sesler, kargaşadan keşmekeşten bunalmış bana, huzur veriyor! Peki ya size???