Bizde de benzer durumlar var, Büyükçekmece gölü 10 sene kadar önce neredeyse tem otoyoluna taşacak yüksekliğe ulaşırken şimdi oralarda insanlar araçlarıyla geziyor, ama ben yine de kötümser değilim, inşallah düzelir, güzel çekmişsiniz Kenan bey, ellerinize sağlık,