Teşekkür ederim Furkan kardeşim. Evet arkada kuşburnu var. Bu ağacın dibinde mavigerdan görmüştük; onu beklerken bu kuş da ağaca gelmişti. :) Bu arada son zamanlarda çok güzel karelerini ilgiyle ve beğenerek izlediğimi de belirtmek isterim. Ellerine sağlık. Selamlar.