Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler
metinalkis | 20.04.2026 22:09:00
Sade ama bir o kadar da güçlü bir fotoğraf.
Muratk | 8.09.2025 17:45:00
Çok güzel olmuş hocam tebrikler
vodo | 8.09.2025 01:44:00
Türkiyede çekilenlerin en iyisi olabilir.tebrik ederim.
sener | 8.09.2025 10:23:00
Mogan da çekmiştim 2011 yılında. Karda yarım saat sürüne sürüne yaklaşmıştım. Teşekkür ederim.
00furkanyilmaz | 7.09.2025 22:57:00
gervaqo | 6.09.2025 21:19:00
Nefis fotoğraf, elinize sağlık Göker bey,
adem1974erdem | 6.09.2025 20:50:00
Engin06 | 6.09.2025 20:44:00