Öncelikle kuşu bulup haber eden sevgili Ahmet Kubilay a teşekkür ederim. 2008 yılındaki Ömer Furtun abimin ilk fotoğrafından sonra Ordu\'dan yüklenen ikinci fotoğraf oldu. İzleyen herkese selamlar sevgiler...