Pöske Dağı zirvesinde araçla durup etrafa bakıyordum. Eşim, havada asılı kalan bir kuş gördüğünü söyledi. 10-15 metre üstümdeydi. Aşırı rüzgar ve güneşten doğru düzgün çekemedim ama bana fotoğraf kertiği oldu. Daha önce görmüştüm ancak çekememiştim.