Teşekkür ederim Engin abim. Diyafram değerini çok düşük tutmazsam netlik iyi oluyor genelde. F4 ile çektiklerimden memnun değilim bokeh iyi ama netlik çok dar bir alanı kapsıyor. F 5.6 F 6.3 den aşağı düşmemek lazım diye düşünüyorum, mesafede önemli tabi.