Uzakta olsa 23 tane saydım ve fotoğrafladık. Başta Göktuğ Güzelbey ,Ünal abim ve Ertan kardeşime çok teşekkürler.. 20 yıldır üreme kaydı yoktu!!! emeği geçenlere sonsuz sevgilerimi iletiyorum.