Sevgili Adem abi,
Güzel duyguların ve 3 tane güzel insanı tanımama olanak sağladığın için çok ama çok teşekkür ederim.
Önümüzdeki arazilere sizlerle çıkmayı iple çekiyorum.
Yazdıkların yukarıda duran Şah kartal kadar güzel.
Eline, emeğine sağlık.
Sevgiler.