Kurban bayramı sonunda 12 günlük Doğu turumda IĞDIR,da fotoğrafladığım bu nadiratı çok sevdiğini bildiğim güzel insan ALPARSLAN ÜNAL hocama ithaf ediyorum kabülüne....Nadirat hataları ile affola...Selamlar