Yaşar hocam özür dileyerek ve affınıza sığınarak kardeşiniz olarak yorum yapıyorum.Fotoğraf işleme yönteminizi gözden geçirmelisiniz diye düşünüyorum son bir kaç fotoğrafta özellikle çok değişik geliyor bana..
Tekrar özür diliyorum yorum için selamlar saygılar