Öncelikle çok teşekkür ederim Mustafa hocam
kullanmış olduğunuz harika bir lens, çok güzel karelere imza atacağınız eminim, kullanmış olduğum rf100-500 mm den çok çok üstün olduğu kesin ama af hız konusunda kullanmadığım için yorum yapamıyorum, selamlar saygılar