Önceki gezilerimde gördüğüm ama yanına yaklaşamadığım çalıbülbülü bu sefer arkadaş canlısı çıktı. Genellikle yürüyerek çekim yaptığım için ne kadar yavaş hareket etsem de bazı türler çok ürkek oluyor hatta aynı türün farklı bireyleri bile farklı karakterde oluyor. Neyseki çok yakından çekebildim.