Siverek, Nissibi köprüsü mesire alanında çektim. Güneş batmak üzereydi o yüzden baya kalitesiz bir fotoğraf. Diğerini silip bunu olabildiğince grenden temizledim. Umarım bir sorun olmamıştır.