Aslında fotoğraf çekmeyecektim, güneş iyice alçalmış, ışık yetersiz, 20000 ISO\'nun en iyi gürültü giderme programlarının bile halledemediği handikapları var, derken bir birey geldi diğerine saldırdı, sonra ikinci bir birey geldi, ikisi saldırganı pert edip gönderdiler, ben de çekmiş bulundum.
İyi seyirler,