İyi Pazarlar..
Kenan (keynowski) ve Umut (Eses) arkadaşım ile araziye çıktığımız bir gün havanın bozması ile erken dönmeye karar verdik. İyiki de öyle yapmışız, dönüşte yol kenarında bu güzellikle karşılaştık. Toplam iki birey gördük. Yol kenarında kuşu fark eden Kenan arkadaşıma ayrıca teşekkür ederim. Bir daha ne zaman karşılaşırız bu güzel kuş ile bilemem, ömrün uzun olsun Çilkeklik...