Onları Ankara\'ya gittikçe çekiyordum ama uzak kaldıkları için düzgün kareleri yoktu. 7 yıldır da olamadı ama şehrimize geldiklerini görünce çok sevindim. Onların böyle anlarını çok yakından görüntülemek de inanılmaz bir andı. İlkinde bol bol fotoğraf aldığım yetmediği gibi sonra bir de video alma imkanım oldu.