Exif olarak incelenmesi gereken bir durum gerçekten, eğer ISO otomatik ayardaysa aynı fotoyu yine alırdınız daha düşük enstantanede. Ön çekimde konu takibinin olmaması, iyi mi?, kötü mü ? anlayamadım doğrusu(inceleyeceğim), foto enfes görünüyor, elinize sağlık.