Çok teşekkür ederim. Cumartesi günü kurslarım vardı katılamadım. Pazar günü erkenden yola çıkıp kampa geldik. Serhat Başkan bizi Yeniçağa kampına gönderdi...Öğlen yağmur yağdı. Akşama doğru araziye çıktık ve kampa geldik. Yemek yedik. Murat (Saltık)Ağbi ve Turgut (Ege( Ağbi ile azıcık sohbet edip otele döndük. Pazartesi sabahı yırtıcı grubuna zor yetiştik. Öğlen Zonguldak\ a döndük.Önümüzdeki kamplarda görüşürüz. Sizeden öğreneceğim çok şey var.