Fotoğraf yarışmasına katılmak, jüri tarafından ödüle layık görülmek benim için büyük bir mutluluk ve süpriz oldu.
Başta bu güzel organizasyonu düzenleyen Trakuş ekibine,başkanımız Serhat Tigrel olmak üzere jüri üyelerimiz Ömer Furtun, Ömer Necipoğlu, Serkan Mutan ve Ali Şenel \'e ve yarışmaya değerli katkılarıyla destek olan Sony\'ye, Ümit Malkoçoğlu, Emirhan\'a 🙏 adını sayamadığım emek verenlere, her kampta beraber yoldaş olduğum dostum Levent Göbüt\'e gönülden teşekkür ederim.
Hep birlikte doğaya olan sevgimizi yansıttık. 🌿🕊️ Yeni arkadaşlarla ve eksi dostlarla karşılaşmak sohbet etmek paha biçilmezdi. Yeni karelerde ve kamplarda tekrar buluşmak dileğiyle! 💚