Çok sert bakmış, gagası olmasa yırtıcı sanacağız, çok güzel yakalamışsınız Engin bey, elinize sağlık, daha önce yazdıklarınıza bakarak 451 mm odak uzaklığında diyaframın 6.3 olması gerekirken 7.1 siz mi seçtiniz, öngörülemeyen bir durum mu? Selamlar,