Trakuş Bolu kampının gözdelerindendi. Telli turna için gittiğim alanda konum için yardımcı olan kuşçu arkadaşlar bu güzelliğin de alanda olduğunu ancak çıkmadığını söylediler. Ben dönüşte bakarım diye turnalara gittim. Turnalar telsiz çıkınca zaman kaybetmeden tekrar konuma geldim. Konuma geldiğimde sevgili Onur ve Nur Salkım, Reyhan Hamdi ve Güçlü Küsmez bey kuşu fotoğraflıyordu. Araçla biraz uzaklarında durarak ben de kertiğimi aldım. Büyük emek ve teşekkür onlarındır. İzleyen herkese selamlar sevgiler...