Yol kenarı sürprizi. Yırtıcı kuş göreceğim diye sağ şeritten 70-80 km ile gidiyorum sürekli. Böyle güzellikleri kaçırmamış oluyorum. Çoluk çocuk isyanda ama yapacak bir şey yok.