Yıllarca fotoğraf makinasının ekranında çok kaliteli gördüğüm fotoğrafları işlerken bir türlü makinanın ekranında gördüğüm kaliteyi yakalayamama problemi yaşadım.Sonra boyut küçülttüğümde bir miktar daha kalite kaybı oluyordu..Şimdilerde sanırım daha iyi sonuçlara ulaşıyorum.
Arıkuşları tekrar ülkemizi renklendirdiler.Her sene yolunu gözlediğim izlemekten ve fotoğraflamaktan hiç sıkılmayacağım kuşlar..