Bu konuyu açtığınız iyi oldu, raw burst veya ön çekim modu bir gün aynasız gövde alacak olursam benim için en kritik bir kaç konudan biri, R7\"nin kullanma kılavuzunda ilgili yeri okumuştum, bu ayar seçildikten sonra deklanşöre yarım basıldığında vizörün donduğu yazıyordu. Bu durum biraz canımı sıktı, bu ve sensör vb. birkaç konuda iyileştirme olur diye R7 mark II\"yi bekliyorum, selamlar, saygılar Engin bey,