X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Karakulaklı kuyrukkakan

Karakulaklı kuyrukkakan >> Black-eared Wheatear >> Oenanthe melanoleuca

Selamlarımla



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
---------
Kuş Türü
Karakulaklı kuyrukkakan
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
3.05.2025
Çekim Tarihi
26.04.2025 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Ankara

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   928. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   102 | Yorum Sayısı »   16 | Beğeni Sayısı »   27 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

metinalkis
metinalkis     |     21.04.2026 20:30:00
Çok beğendim, elinize, emeğinize sağlık.
Ressam06
Ressam06     |     5.05.2025 22:19:00
Nefis
sener
sener     |     5.05.2025 12:09:00
Kalkış anında tam göze odaklamış. Çok güzel. Tebrik ederim.
futhi
futhi     |     5.05.2025 10:31:00
bence çok güzel kare, elinize sağlık, ben de R7 kullanmaktayım, rawburst modu deneyiminiz hakkında bilgi verebilir misiniz, özelden email atabilir misiniz fuatgulseren@yahoo.com, teşekkürler
futhi
futhi     |     5.05.2025 11:17:00
İnceliyorum, çok teşekkürler hocam, selamlar
Engin06
Engin06     |     5.05.2025 10:54:00
https://cam.start.canon/tr/C005/manual/html/UG-04_Shooting-1_0310.html https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=jRIh8kfmcNg Fuat bey verdiğim linklere bakabilirsiniz, farklı bir konu var ise irtabat numaramdan bana yazabilirsiniz 5065887881 elimden geldiğince yarmıcı olmay çalışırım
AZİM
AZİM     |     4.05.2025 11:41:00
Çok güzel. Elinize sağlık.
Engin06
Engin06     |     5.05.2025 10:50:00
Çok teşekkürler Sadık bey
emekli06
emekli06     |     3.05.2025 20:36:00
Güzel uçar olmuş eline sağlık.
Engin06
Engin06     |     3.05.2025 22:20:00
Çok teşekkürler Mustafa abi, selamlar
gervaqo
gervaqo     |     3.05.2025 14:12:00
Nefis yakalamışsınız Engin bey, elinize sağlık,
gervaqo
gervaqo     |     3.05.2025 23:24:00
Donmuyorsa sorun yok, ama ben yine de mark 2\"yi bekleyeceğim, kalite de yüzüne bakılmayacak gibi değil bence, selamlar,
Engin06
Engin06     |     3.05.2025 23:17:00
sonrası globalshutter
Engin06
Engin06     |     3.05.2025 23:16:00
Vizör donmuyor Cengiz bey yada bende donmuyor :) sadece çakim kalitesi düşük yani kalite , rawburts < rolling shutter
gervaqo
gervaqo     |     3.05.2025 22:33:00
Bu konuyu açtığınız iyi oldu, raw burst veya ön çekim modu bir gün aynasız gövde alacak olursam benim için en kritik bir kaç konudan biri, R7\"nin kullanma kılavuzunda ilgili yeri okumuştum, bu ayar seçildikten sonra deklanşöre yarım basıldığında vizörün donduğu yazıyordu. Bu durum biraz canımı sıktı, bu ve sensör vb. birkaç konuda iyileştirme olur diye R7 mark II\"yi bekliyorum, selamlar, saygılar Engin bey,
Engin06
Engin06     |     3.05.2025 22:20:00
Cengiz bey çok teşekkürler , bu çekim aynasız makinların bir özellliği rawburst modu pek kullanmadığım sadece deneme amaçlı kullandım foto kalitesi az ama geriye doğru farklı bir kare iyi oluyor
Beğeniler | 27
serdarsatirlar || 11.01.2026 20:35:00
desmond1907 || 6.05.2025 10:49:00
Ressam06 || 5.05.2025 22:19:00
nisanoguz || 5.05.2025 16:37:00
mehmet3 || 5.05.2025 16:17:00
kryktltrk || 5.05.2025 13:17:00
TekinTuran || 5.05.2025 12:19:00
gentleman46 || 5.05.2025 12:13:00
sener || 5.05.2025 12:09:00
nhtbzk || 5.05.2025 10:20:00
yasar16 || 5.05.2025 08:13:00
AZİM || 4.05.2025 11:41:00
mindo || 4.05.2025 09:32:00
Osmanerdem || 4.05.2025 09:09:00
CagriSanli || 4.05.2025 03:45:00
Zagor58 || 4.05.2025 01:51:00
tatlım || 4.05.2025 00:19:00
keynowski || 3.05.2025 22:31:00
emekli06 || 3.05.2025 20:35:00
ZaGoR || 3.05.2025 20:27:00
ozgurgundogan || 3.05.2025 19:50:00
moja || 3.05.2025 16:52:00
zaferK || 3.05.2025 15:18:00
ksondas || 3.05.2025 15:09:00
gervaqo || 3.05.2025 14:11:00
kubilaykaplan || 3.05.2025 12:44:00
kabacallo || 3.05.2025 12:18:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT