Ben bu alanda bu zamanlarda 20 yıldır kayık gezileri yaparım.Son yıllarda aynı alanda sadece tarlalar var.Bu yıl ufak bir su birikintisi ve yine ufak bir alanda çamur vardı.Kuraklık ve ekolojik alan kaybı her gezimde tekrar üzüyor beni..