Bu zamana kalmaz, Mart sonu gibi göçmüştür diye düşünmüştüm. Belki şimdi gitmiştir. Peşinden çok koştuğum yırtıcılardan biri. Umarım bir gün daha yakından ve güzel açıdan görme ve görüntüleme imkanım olur. :) Selamlar.