Su kıyısında tek birey halkalı küçük cılıbıt görmüştüm ve bana yaklaşmasını bekliyordum. Birden bu kuş çıkıp cılıbıta saldırdı ama yakalayamadı. Birkaç hamle yaptı, epey yakına da geldi ama o an onun fotoğrafını çekmek kırlangıç çekmek kadar zordu. :) Bu kare epey uzaklaştığı bir anda ancak kadrajın üst köşesinde yakalayabildiğim bir karesi. Çok fazla kırpma olduğunu da belirtmek isterim. (32.5mp olan foto kırpma sonrası yaklaşık 6.5mp oldu. Onu da full hd yaptım.) Çok içime sinen bir kare olmasa da böyle kareler o an yaşadıklarımı hatırlattığı için arşivde saklıyorum. Selamlarımla.