Görmeyi çok istediğim bir türdü. İlk olarak Hersek Lagününde dinlenme halinde bir grup görmüş olsam da beni mutlu etmeye yetmemişti. Bu defa kendi memleketimde görmüş olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Aracım çamura saplansa da günümü bozamadı. Neyse ki babam gülerek traktörü ile geldi ve beni kurtardı. Bu ilk kalışım ama son olmayacak :) İzleyen herkese selamlar sevgiler.