Geçen cumartesi günü arazide tilki leşi görmek büyük bir şans oldu. Leşe gelen birkaç yırtıcıyı çekme şansı bulduk. Ertesi gün sabah gün doğmadan tekrar gittik ama maalesef yerinde yeller esiyordu. Nasibimiz bu kadarmış :)