Merhaba sevgili Serdar Bey. Herşeyden önce tam olarak durumu özetlemeniz için duyduğum memnuniyeti belirteyim. Gerçekten çok zor. İstanbulda kuş peşinde koşarak harika kayıtları olan çokca Arkadaşımız var ve onlara işte en çok bu nedenle saygı duyuyorum. Bundan on sene öncesinde hiç olmayan bir endişe gelişti birdenbire, trafiğe çıkma konusunda aşırı isteksiz ve bir o kadar da çekingen oluverdim. Çılgınca peşinize takılıp korna ile taciz eden mi istersiniz, nereden çıktığını anlayamadığınız, hiç bir kuralı tanımayan motorsiklet sürücülerimi, çakarları ile üstünüze üstünüze sürenlerimi... Aracım büyük, birileri zarar görecek endişesi sardı içimi, kullanmamaya çalışıyorum Ve sağolsun sevgili Arkadaşlarım bu konuda yardımcı olduklarında ancak araziye çıkıyorum... İyi, kaliteli fotoğraf çekmek sevdası üst düzeyde ama , gördüğünüz gibi; yarama dokundunuz, İstanbulun kabul edilebilirlik sınırlarının dışındaki trafik anomalisi ne yazık ki çok negatif etken. Tekrar içten iyi dileklerimleteşekkürler. Selamlar.