Aksiyonu çok güzel ve net çekmişsiniz. Elinize sağlık. Ben de lens konusunda hep ikilemde kalıyorum. Sabit 400mm f5.6\' dan 100-400 is 2\' ye geçtiğimde rahatlamıştım aslında kadraja sığdıramama konusunda. Ama ne zamanki yırtıcılara ağırlık verdim 100-400 kısa kaldı çoğunlukla. O zaman 800mm ağırlıklı kullanmaya başladım. Ama bu sefer de kuşlar nadiren de olsa yakına geldiklerinde sorun oluyor. Canon aynasızda lens çeşitliliği biz kuşçular için yeterli değil maalesef. Yeni sabit ve zoom lens haberleri var Canon\' da. Umarım gerçekleşir.