Sitede onların fotoğraflarını görünce mutlu oluyorum, bende çok var fotoğraf ve videosu ama son 2 aydır göremez oldum. İnşallah fırtına öncesi sessizliktir ve arzu ettiğim anlarını tekrar çekebilirim. Elinize sağlık, yalnız trafiğe dikkat edin ben de bazen riske giriyorum. Maalesef şakası yok o anların...