Elinize sağlık Kenan bey, güzel uçar fotoğrafı olmuş, Adem beyin eleştirisini ve cevabınızı okudum, exife bakıldığında ışık fena değilmiş, enstantaneyi 4000 yapsaydınız bile ISO en fazla 1300 civarına çıkardı, bu da belirgin parazit yapmazdı, benim 10000 ISO\'da çekilmiş kuş fotoğraflarım var, hiç fena değil, bu arada daha önce söylediğim gibi hareketi vurguladığı için kanat uçlarının flu çıkmasına temelde karşı değilim, sağlıcakla kalın.