Sende RF 400mm 2,8 olsaymış herhalde fotoğrafta sana yaklaşabilen sayısı oldukça az olurdu diye düşünüyorum, diyaframdan dolayı sürekli 1250-1600 enstantanelerde gezindiğim için, zorlandığın noktaları gayet iyi anlayabiliyorum, zoru başarıyorsun bana göre, canı gönülden tebrikler.