Alper bey, öncelikle gösterdiğiniz olağanüstü çaba ve aldığınız sonuç için kutlarım, çok güzel fotoğraflamışsınız, bugün İstanbul yoğun yağışlıydı gerçekten, ellerinize, emeklerinize sağlık. Çekim yaptığınız yerin net lokasyon veya gps bilgisini verebilir misiniz?