Bugün Birecik te Yalancı Baharı yaşamaya başladık,ne yazıkki ne yağmur ne kar nede soğuk vardı halbuki alıştığımız kış olsaydı 2013 Kışında olduğu gibi Birecik te bugünler kar yağıyordu...Selamlar