Teşekkür ederim Levent Abi. Bu kuşu göz hizasından çekmek için epey uğraştım. En zor yanı da alanda tek birey olması ve gün içinde çok az görünmesi idi. (Ki bu çekim tarihinden sonra gittiğim 3-4 arazide hiç göremedim.). Kuşu birkaç kez gördüğüm yerde seviye alçak idi. O gün ise şansıma kuş benim seviyemdeki bir yere geldi. Aslında durduğu yerde ters ışık var. Ama havanın da bulutlu olması yine benim için şans oldu. Hiçbir şekilde suya temas da etmedim. :) Selamlarımla.