Bu fotoğrafın talihsiz bir anısı vardı benim için.. Engin Sağlam abimle arazideyiz malum konuma gittik tünek dikip bekleyeceğiz.Tüneğide ordaki sazlardan yapalım dedik.Bende bir panikle hemen gittim bir tane uzun sazın dibinden tutup elimle koparmaya çalıştım.O anda büküp kendime doğru çekince tabi jilet gibi kesti parmaklarımı :-) İşin tersi ben bu durumlarda bayılıyorum elimede bakamıyorum engin abiye elimi çok kötü kestim abi diyip yanına gittim arabadan yara bandı bulup verdim dedim abi ben bakamıyom bantla benim parmakları ve yere uzanıp arabanın kapısını açarak bacaklarımı yukarı kaldırdım .Engin abide demesinmi abi buna bant olmaz durmuyo diye ben o ara nerdeyse bayılmak üzereyim 😂Neyse zor şetir bantladı 1 paket bantla baktık durmuyor arabadan koca bir bez dolayıp elime iyce sıktım şekerli bişiler filan derken biraz toparladım sonra çekime devam ve hatırası bu kare :-) Üzerindende o kadar zaman geçmiş ve ben daha yeni paylaşıyorum buda benim vakitsizliğim..Selamlar sevgiler