Tüm dostlara sağlıklı ve mutlu nice yıllar dilerim. İnşallah 2024\'ü aramayacağımız bir yıl olur.
CAHİT SITKI TARANCININ BU ŞİİRİNİ SİZLERE SUNUYORUM.
Öyle bir yıl olsun ki;
Gök mavi, dal yeşil, tarla sarı olsun. Kuşların, çiçeklerin diyarı olsun.
Öyle bir yıl olsun ki;
Ne başta dert, ne gönülde hasret olsun. Kardeş kavgasına bir nihayet olsun.
Öyle bir yıl olsun ki;
Ne zengin fakir, ne sen ben farkı olsun. Kış günü herkesin evi barkı olsun.
Öyle bir yıl olsun ki;
Yaşamak sevmek gibi gönülden olsun. Olursa bir şikayet ölümden olsun.
O da gençlerden uzak olsun.
Mutlulukla, sağlıkla ve huzurla dolu güzel bir yıl olsun...