Teşekkürler Kenan Bey. Evet kısa bir süre sony kullandım ama 200-600 lens bana ağır geldi o yüzden 500mm çıkınca fujiye geri döndüm. Kağıt üzerinde kesinlikle xh2s\ te her şey var. Preshoot, 4k1 20p video, stack sensör, cf express type b kart, 40 kare/sn çekim vs vs vs. Bence sony ve canondan eksik bir yanı var sadece (nikon kullanmadım hiç) o da ilk netleme hızı. Nesneyi ilk bulmada bir miktar daha yavaş ama takip konusunda oldukça yetenkli. Makineye alışınca gerçekten iyi sonuçlar çıkıyor. Lensi henüz iki arazide kullandım ama beni 5.6 olması ve hafifliği kendine çekti. Sony için sigma 500mm 5.6, nikonun zaten 500,600 ve 800 pf lensleri var bir tek canon kaldı kompakt bir prime lens sunmayan. Ama bütçem olsa r5 mark ii alırdım. Bence piyasadaki en iyi makine o.