X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Altın yağmurcun

Altın yağmurcun >> European Golden Plover >> Pluvialis apricaria

Selamlar...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Riva
Kuş Türü
Altın yağmurcun
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
24.12.2024
Çekim Tarihi
20.12.2024 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - İstanbul

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   495. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   87 | Yorum Sayısı »   5 | Beğeni Sayısı »   12 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

keynowski
keynowski     |     25.12.2024 20:51:00
Harika olmuş. Elinize sağlık hocam. (Bu arada tekrar Fuji\' ye geçmişsiniz. Hayırlı olsun. Sanırım bu kez 150-600mm lens yerine yeni çıkan XF500mm f5.6 sabit lensi kullanıyorsunuz. Bu ekipmanla çekilen son kareleriniz daha bir güzel olmuş bence. Sizin kullandığınız ekipman hakkında izlenimlerinizi merak ettim. Açıkçası Canon\' dan beklediğim hamleler gelmezse ben de Fuji düşünebilirim. Kağıt üstünde aradığım her şey sizin bu gövde+lens ikilisinde var gibi görünüyor. Bir de makine diğer bazı Fujiler gibi 40mp olsaymış çok iyi olacakmış. :)
keynowski
keynowski     |     25.12.2024 21:08:00
Cevap için teşekkürler hocam. Canon\ un da işte buna benzer 500-600 ve hatta 800mm sabit lens (f5.6-6.3 gibi) çıkaracağına dair söylentiler var. R7 Mark II \ nin de daha pro. özelliklere sahip olacağını söylüyorlar. 2025\ te bir gelişme olmazsa farklı çözümler düşüneceğim ben. R5 Mark II bence de çok iyi. (Zaten bence o seviyedeki tüm firmaların ürünleri çok iyi R5 M2, Z8, A1 gibi) Ama yanına uygun bir lens olmayınca benim gözümde makinenin tek başına bir değeri olmuyor. 400 f2.8 ya da 600 f4 ile kullanmadıktan sonra bence Canon\ da düzgün aynasız lens yok. Eğer Nikon D500 \ ün aynasız versiyonunu çıkarırsa Nikon da düşünebilirim. :) Selamlar.
kabacallo
kabacallo     |     25.12.2024 20:59:00
Teşekkürler Kenan Bey. Evet kısa bir süre sony kullandım ama 200-600 lens bana ağır geldi o yüzden 500mm çıkınca fujiye geri döndüm. Kağıt üzerinde kesinlikle xh2s\ te her şey var. Preshoot, 4k1 20p video, stack sensör, cf express type b kart, 40 kare/sn çekim vs vs vs. Bence sony ve canondan eksik bir yanı var sadece (nikon kullanmadım hiç) o da ilk netleme hızı. Nesneyi ilk bulmada bir miktar daha yavaş ama takip konusunda oldukça yetenkli. Makineye alışınca gerçekten iyi sonuçlar çıkıyor. Lensi henüz iki arazide kullandım ama beni 5.6 olması ve hafifliği kendine çekti. Sony için sigma 500mm 5.6, nikonun zaten 500,600 ve 800 pf lensleri var bir tek canon kaldı kompakt bir prime lens sunmayan. Ama bütçem olsa r5 mark ii alırdım. Bence piyasadaki en iyi makine o.
gervaqo
gervaqo     |     24.12.2024 15:44:00
Güzel kuş, elinize sağlık,
kabacallo
kabacallo     |     25.12.2024 20:54:00
Çok teşekkürler...
Beğeniler | 12
mindo || 25.12.2024 18:47:00
AZİM || 25.12.2024 12:01:00
kryktltrk || 25.12.2024 10:48:00
bahkard || 25.12.2024 08:36:00
yalıcapkını || 25.12.2024 00:15:00
MetinCenkçiler || 24.12.2024 23:18:00
tatlım || 24.12.2024 19:56:00
adem1974erdem || 24.12.2024 19:26:00
kubilaykaplan || 24.12.2024 16:54:00
keynowski || 24.12.2024 16:09:00
gervaqo || 24.12.2024 15:43:00
MKEMAL || 24.12.2024 15:25:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT