Güzel anılar biriktirdiğimiz bir geziydi, evden çıkıp kuşu bulup geri döndüğümde tam 26 saattir uyumadığımı ve bunun 20 saat kadarının araç kullanarak geçtiğini düşünürsek... Değdi mi diye soranlara tek cevabım. Kesinlikle değdi. Turgut Hocamla(tureq) ani bir kararla gitmeye karar verdiğimizde havanın bu derece kötü olabileceğini bize hiç bir hava durumu tahmin raporları söylememişti. Şile\'ye vardığımızda çok sert bir rüzgar,, biraz çiseleyen bir yağmur ve 7 derece bir soğukluk karşıladı bizi. Öğleye kadar telkuyruğu göremedik, bizde madem buraya kadar geldik elimiz boş döneceğimize kızıl çaylağa gidelim dedik. Arıtma tesisinin önüne geldiğimizde kuşun aynı yerde tekrar görüldüğü haberi gelince kızıl çaylağı bulamadan bırakıp geriye dönmeye karar verdik, evdeki hiç bir hesabımız tutmamıştı doğrusu. Şile çöplüğüne giden yolu sadece gidenler bilir. Slalomlarla bitirdik yolu ve mutlu sona ulaştık. Kısa bir İstanbul yolculuğunun anısı olarak bu güzel ördeğin fotosu kaldı elimizde. Beğenilerinize.