Yedi yıl olmuş bu güzel geziye gideli. Bu güzel türümüzü gördüğümüzde ki heyecanı şu an bile hatırlıyorum. Güzel bir açıdan çekeceğiz diye sudan kullarımız göbeğimiz nasibini almıştı. Güzel günlerdi. Yeni yılda da hepimize güzel kareler güzel kertikler nasip olur inşallah. Selamlar