Yaz sezonunda 3-4 ay boyunca beni çocuklar gibi mutlu etmişlerdi. Oraya gidince tüm stresimi unutuyordum, onların suya gelişleri bile o kadar keyifliydi ki, iyi ki onlar bu dünyada varmış diyordum hep...Bu türü de doyasıya izlemek, hayal bile edemeyeceğim gibi anlarını görmek ve tüm bu anları görüntülemek gibi şansı yaşadım bu yaz...Seneye bahardan itibaren yine buluşmak üzere inşallah...